.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

باکتری هایی که برای شناسایی مولکول های خاص مهندسی شده اند، روی سنسور طراحی شده سفارشی قرار می گیرند که به یک ریزپردازنده متصل می شود و اطلاعات حسی را به سیگنال بی سیم تبدیل می کند. دانشمندان در همه حال به دنبال پی بردن به روابط پیچیده و هم زیستی همه ما با باکتری ها هستند. این باکتری ها هستند که ما را بیمار می کنند و سلامتی ما را حفظ می کنند. اثرات باکتری ها در زندگی روزمره غیرقابل انکار است، اما اخیرا محققان شروع به مهندسی این میکروب های کوچک کرده اند تا برای ما کار کنند. باکتری های مهندسی شده برای انجام وظایف متنوعی از جمله شناسایی مواد سمی در محیط برای تشخیص التهاب در روده بزرگ ما، تنها آغاز یک زمینه پیشرفت علمی است که نحوه استخدام این کمک کننده های کوچک را به ما نشان می دهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: حسگر کپسولی , سلامت روده ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : آوینا
ت : سه شنبه 27 آبان 1399

اپیلیدی دستگاهی است که از آن برای زدودن موهای زائد در نقاط مختلف بدن استفاده می‌شود.

چون دستگاه اپیلیدی از زمان اختراع تاکنون در چند نوع مختلف ساخته شده و تکامل پیدا کرده است، به همین علت بهتر است که اصلی‌ترین مکانیسم‌های به کار رفته در آن را از آغاز تا امروز به‌طور مختصر و مفید بررسی کنیم.

 

سه نوع مکانیسم اپیلیدی وجود دارد که به ترتیبِ قدیم به جدید عبارت‌اند از:

اپیلیدی چگونه کار میکند

اپیلیدی فنری Spring

اپیلیدی دیسک چرخشی Rotating disc

اپیلیدی موچین Tweezer

اپیلیدی فنری Spring



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوینا
ت : سه شنبه 27 آبان 1399

داکت اسپلیت ایران رادیاتور، جدیدترین محصول خنک کننده شرکت ایران رادیاتور است که اخیراً جهت تکمیل و توسعه سیستم‌های معرفی شده است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و می‌تواند به عنوان اصلی‌ترین سیستم تهویه هوا در مسکونی، تجاری، اداری، هتل، ساختمان بیمارستان و غیره استفاده شود.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور با ظرفیت سرمایش و گرمایش از گاز مبرد R410a و کمپرسور دوار دوار استفاده می‌کند و هم اکنون در دو ظرفیت 2 و 2.5 تن خنک کننده موجود است.

در اینجا داکت اسپلیت ایران رادیاتور مدل IAC-24CH / DUCT / A با ظرفیت 2 تن خنک کننده با برق تک فاز 220 ولت کار می‌کند و برای فضاهای 45 تا 65 متر مربع مناسب است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : آوینا
ت : پنج شنبه 15 آبان 1399

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی